Úvod › Aion-Popis
Aion-Popis
Obsah
1. Část :
Představení
Základní informace
Rasy a požadavky
2 . Část :
Zařazení
Kombinace a Dovednosti
Předměty a Vlastnosti
3. Část :
PvP (Hráč versus hráč) a PvE (Hráč versus Prostředí)
The Abyss
Herní rozmanitost
Závěr
Představení
Aion.Pravděpodobně jste o něm slyšeli na některém z mnoha webových stránek o MMORPG hrách.Možná jste shlédli pár screenshotů a jméno tvůrců NCSoft.V mžiku vás napadne : NCSoft + dech beroucí grafika = grindfest ..
Tentokrát to ale bude jiné.Ptáte se proč?
Hodně hráčů si myslí , že MMORPG hry od Asijských programátorů jsou grind-fest typu(obecně platí že ve hrách označovaných grind je obtížné dosáhnout vysokého lvlu a kvalitního vybavení kvůli času který musí hráč hře věnovat)protože to hráči milují.To ovšem není doslova pravda.Dovolte mi vysvětlit proč.Asijští hráči projevili v dobách vývoje MMORPG her větší zájem než EU/US hráči.Zejména pak uspěšná série Lineage 1/2, tzv. Grind typ.
Stále se na trhu ukazují nové hry typu Lineage 1/2 -2Moons/Shayia .. protože je to typ hry na který jsou Asijští hráči zvyklí.Ale po několik let NCSoft vyvíjel i jistý ekvivalent pro uspokojení hráčů EU/NA.Např. založil dceřinou společnost v Austinu (Texas) a v Brightonu (Anglie).Také začal produkovat hry typu Guild Wars , City of Heroes , City of Villains , Dungeon Runners ,Exteel a v neposledí řadě skvělá Tabula Rasa.
To jsou také důvody proč si mnoha hráčů myslí že Aion ovládne NA/EU trh.
Dodávám že bylo NCSoftem oznámeno jasně a zřetelně že Aion bude dalším krokem pro získání nových zákazníků , představující sérii krátkých questů s dobrou odměnou.Ale nenechte se zmást , NCSoft nepustí Asijské hráče k vodě.Budou se tedy snažit uspokojit obě strany.Bude ale velice obtížné uspokojit Asijské hráče a zároveň poskytnout zajímavé věci pro nové hráče z Evropy či států.
Nyní když sem se vám pokusil vysvětlit a zjednodušit historii a aktuální komereční tah NCSoftu , představím vám Aion: Tower of Eternity.
Aion...počkat , cože???
Aion: Tower of Eternity je Fantasy/Sci-fi MMORPG vytvářené NCSoftem představující CryEngine (Herní engine použitý ve FarCry), který kombinuje PvP a PvE(PvPvE).Poprvé byl oznámen v průběhu E3 2006.Je vytvářen pro Windows a hra je právě ve fázi uzavřené bety (CBT) pouze pro Korejské hráče.
Hra bude nejprve oficiálně spuštěna v Asii , následovat bude Severní Amerika a Evropa s minimální časovou prodlevou.Zatím oficiální datum spuštění není oficiálně potvrzeno.Poplatky za hraní se odhadují na 400kč měsíčně.Nic ohledně sběratelské edice zatím taktéž neohlášeno.Budou ovšem vydávány rozšiřující datadisky(expansion) jednou nebo dvakrát do roka což znamená rozšíření hry o nové lokace/questy/předměty.
Interaktivní herní systém
Jednání každé frakce na každém jednotlivém serveru spustí řadu důsledků , které posléze změní živé prostředí každého serveru.Žádné dva servery by nikdy neměli být stejné(kromě začátku serverů).
PvPvE (Hráč vs Hráč vs Prostředí)
Aion: Tower of Eternity představuje automaticky se rozvýjející systém konfliktů , který bude zahrnovat složité vztahy mezi aliancemi , rasami a guildami.Systém také kontroluje třetí NPC frakci , the Balaur kteří se mohou chovat jako nepřátelé či spojenci hráčů.
Volné létání a boj ve vzduchu
Vyletět do vzduchu a vznášet se nad krajinou , s křídli které vám umožní prozkoumat vzdálenou krajinu.Cestovat do různých částí světa, dostihnout své nepřátelé za letu i bojovat ve vzdušném prostoru.To vše vám Aion umožní.
Nádherná a detailní grafika
Vytvořeno použitím modifikované verze CryTek enginu (engine použit ve FarCry).Aion: Tower of Eternity je nejkrásnější graficky zpracované MMORPG které kdy kdy bylo vydáno.Ohromující úroveň detailů charakteru a prostředí vás vtáhne do světa Aionu.
Systémové požadavky které byly oznámeny pro Beta test:
Minimum :
Procesor : Pentium 4 2.8GHz nebo AMD Athlon 2800+
Paměť : 512MB
Grafika : GeForce 5700 nebo Radeon 9600 , DirectX 9c nebo vyšší
Disk : 20GB volného místa na disku
Windows XP nebo Visty
Doporučeno :
Procesor : Pentium 4 3.0GHz nebo Amd 64 3000+
Paměť : 1GB
Grafika : GeForce 6600 nebo Radeon x1550 , DirectX 9c nebo vyšší
Disk : 20GB volného místa na disku
Windows XP nebo Visty
Hra bude k dostání v Anglické , Francouzské a Německé jazykové verzi.(Samozřejmě v Korejštině a ostatních Asijských jazycích..).Servery budou rozvrhnuty jak pro Evropu tak pro státy.Ještě nevíme zda servery budou umístěny v Evropě , jestli herní účty budou stejné (dovolí Evropskému hráči hrát na US serverech a naopak).
Pravděpodobně budou servery chráněny nějakým anti hack softwarem.Jestli že ano bude to téměř jistě Game Guard již použit v Lineage 2 / Mu Online / Ragnarok Online atd.
Detaily o betě :
Korejská uzavřená beta začala 31.10.2007 , pouze s jednou hratelnou rasou : Elyos .
Pro první týden bety bylo dostupných jen prvních 10 levelů.Každý týden(podle toho co se v daném týdnu testuje) se otevřelo betatesterovy dalších 5 úrovní.Asmodiani se stali hratelnými v průběhu 6-tého týdne a první část tímto skončila na konci prosince minulého roku s celkovým počtem 8 beta test týdnů.Testy pokračují další kapitolou od počátku roku.Nevíme kolik kapitol / částí bude closed beta mít než přejde do fáze open bety.Jakmile se spustí open beta test pro Koreu , nebude tento test dostupný pro hráče z Evropy/států.
Beta test ať už closed / open pro Evropu/státy bude v průběhu první půlky roku 2008.Pravděpodobně ne ve stejný čas.
Takže zjednodušeně máme 3 frakce : Elyos , the Asmodians a Balaur.
Na začátku , bůh Aion stvořil rasu služebníků a pojmenoval ji Balaur.Obdařil je taktéž velkou silou.Naneštěstí zmateni svou silou a mocí se vzepřeli proti svému stvořiteli.Aion se tedy rozhodl stvořit jinou rasu Daevas , i když rasu slabší.Nezapoměl jim ale tentokrát dát kapku věrnosti.Daevas sklízeli úspěch v roli která jim byla dána.Bojvat a vytlačit Balaury do jiné části světa.Zakládat mírumilovný svět...Během 1000 leté války byla ale síla boha Aiona částečně zničena a oslabena což vedlo k živelné katastrofě , která stvořila konečnou podobu světa do které bude hráč zasazen.Svět který vypadá jako globus rozdělen horizontálně na dvě poloviny:Elysea a Asmodae s centrální částí světa the Abyss.
Elysea - spodní část zachycující téměř veškeré slunce kde žije rasa Elyos.
Asmodae - horní část zachycující jen zlomek slunečního záření , obývaná rasou Asmodians.
Astrea - středová část okolo Abyssu kde se kvůli explozi musí zdržovat rasa Balaur (npc).
Abyss - jádro bojů mezi Asmodians a Elyos a nyní i Balaur
Elyos a Asmodians se po tisícileté válce navzájem obviňují ze zničení Aionovy věže a jejich světa.Ale je tu i další důvod k válce.V oblasti Abyssu se nachází v obrovském množství směs zvaná Aether která umožní rasám létat....a k ovládnutí světa musíte létat!
Detaily o 3 hlavních frakcích:
Hratelné rasy jsou pouze Elyos nebo Asmodians.Balaur jsou speciální nehratelnou NPC rasou.
Můžete vytvořit pouze jednu rasu na serveru.Na stejném herním účtu můžete hrát obě rasy , ovšem pouze na rozdílných serverech.
Rozdílné rasy se společně nemohou bavit / raidovat atd jako ve WoW.
Elyos žijí na osvětlené části.Barevný svět se spoustou lesů , zeleně a porostů.Jejich vzhled je podobný člověku.
Amodians žijí na temné straně světa , plné bažin a močálů se spoustou temných zákoutí.Vypadají jako Elyos ale mají tmavou barvu kůže , někteří s klepety na rukou a nohou , jiní s ocasem.
Elyos a Asmodians mohou na 10 levelu obdržet vlastnost létáni v podobě narostlých křídel.Ovšem budete muset dokončit ne zrovna jednoduchý quest.Elyos v podobě křídel jakoby opeřených / Asmodians v podobě křídel netopíra.Mezi Elyos a Asmodians nebude mnoho rozdílů kromě vzhledu a dovedností aby se zabránilo nevyváženosti hry.
Bylo řečeno že křivka rychlosti stoupání úrovně Asmodianů je rychlejší na začátku , kdežto u Elyosů je to ke konci.Maximální úroveň je 50.
Balaur (NPC)
Toto je NPC frakce žijící v Abyss.Jejich úkolem je vyvažovat poměr sil mezi Elyos a Asmodians.Pokud například budou Elyos dominovat Abyssu , Balaur bude bojovat na straně Asmodianů.Balaur rasa připomíná vzhledem draky.
Focus: Robe > Mail > Leather = Plate
Evasion: Robe = Leather > Mail > Plate
Mana: Robe > Mail = Leather = Plate.
Ostaní běžné staty (které můžou být přinášeny s předměty) jsou: Strenght, Intelligence, Will, Agility, Stamina, Speed.
Stigma... milé jméno, které nám připomene "materia systém" z FFVII, pro vysvětlení: armor není pouze věc pro odlišení postav, je tu navíc Stigma system! Každá postava kolem lvlu 20 bude schopná používat takové speciální "kameny" jménem stigma. Každá postava má na ně vyhrazeno 5 slotů, takže je to něco takového, co si přidáváte do své výstroje jako takové klenoty. Jsou pro každé povolání specifické ( je jich jen 5 na lvlu 20, ale na každém dalším desátém lvlu sem vám snad jeden další slot odemkne). Jedinou věcí, kterou víme je, že stigma přináší něco jako "trénování" umožňující postavě nosit štít, plátovou zbroj nebo halapartnu... (je zude stigma pro každý typ zbraně a každý typ zbroje, ale odlišují se podle toho jestli jste bojovník nebo mág). Možná v budoucnu budeme moci vidět nějaké skilly specifické pro povolání, které bude dostupné ostatním povoláním právě přes stigma system! STigmu si můžete koupit u NPC, ale cena je dosti vysoká (200 000qina).
Když už jsme se zmínili o zbraních tak tady jsou jejich typy: Longsword, Shortsword, Greatsword, Mace (Palice), Halberd (Halapartna), Staff, Bow, Dagger, Tome (Kniha) a axe (sekera - ale tu jsme ještě neměli možnost vidět).
A teď něco o trade-skillech! Fungují obdobně jako u Wow, je zde 10 odlišných profesí, které nejsou nijak specifické pro povolání. Jsou zde také určité typy pracovišť pro každou profesi (kovadliny, tavné peci apod...). Více najdete na fórku. Pak je tu taky skill nazývaný "collection", ten funguje jako dolování , sbírání květinek... Možná je to jeden skill zahrnující toto všechno nebo jsou to skilly jen pro určitou činnost
zdroj
1. Část :
Představení
Základní informace
Rasy a požadavky
2 . Část :
Zařazení
Kombinace a Dovednosti
Předměty a Vlastnosti
3. Část :
PvP (Hráč versus hráč) a PvE (Hráč versus Prostředí)
The Abyss
Herní rozmanitost
Závěr
Představení
Aion.Pravděpodobně jste o něm slyšeli na některém z mnoha webových stránek o MMORPG hrách.Možná jste shlédli pár screenshotů a jméno tvůrců NCSoft.V mžiku vás napadne : NCSoft + dech beroucí grafika = grindfest ..
Tentokrát to ale bude jiné.Ptáte se proč?
Hodně hráčů si myslí , že MMORPG hry od Asijských programátorů jsou grind-fest typu(obecně platí že ve hrách označovaných grind je obtížné dosáhnout vysokého lvlu a kvalitního vybavení kvůli času který musí hráč hře věnovat)protože to hráči milují.To ovšem není doslova pravda.Dovolte mi vysvětlit proč.Asijští hráči projevili v dobách vývoje MMORPG her větší zájem než EU/US hráči.Zejména pak uspěšná série Lineage 1/2, tzv. Grind typ.
Stále se na trhu ukazují nové hry typu Lineage 1/2 -2Moons/Shayia .. protože je to typ hry na který jsou Asijští hráči zvyklí.Ale po několik let NCSoft vyvíjel i jistý ekvivalent pro uspokojení hráčů EU/NA.Např. založil dceřinou společnost v Austinu (Texas) a v Brightonu (Anglie).Také začal produkovat hry typu Guild Wars , City of Heroes , City of Villains , Dungeon Runners ,Exteel a v neposledí řadě skvělá Tabula Rasa.
To jsou také důvody proč si mnoha hráčů myslí že Aion ovládne NA/EU trh.
Dodávám že bylo NCSoftem oznámeno jasně a zřetelně že Aion bude dalším krokem pro získání nových zákazníků , představující sérii krátkých questů s dobrou odměnou.Ale nenechte se zmást , NCSoft nepustí Asijské hráče k vodě.Budou se tedy snažit uspokojit obě strany.Bude ale velice obtížné uspokojit Asijské hráče a zároveň poskytnout zajímavé věci pro nové hráče z Evropy či států.
Nyní když sem se vám pokusil vysvětlit a zjednodušit historii a aktuální komereční tah NCSoftu , představím vám Aion: Tower of Eternity.
Základní informace
Aion...počkat , cože???
Aion: Tower of Eternity je Fantasy/Sci-fi MMORPG vytvářené NCSoftem představující CryEngine (Herní engine použitý ve FarCry), který kombinuje PvP a PvE(PvPvE).Poprvé byl oznámen v průběhu E3 2006.Je vytvářen pro Windows a hra je právě ve fázi uzavřené bety (CBT) pouze pro Korejské hráče.
Hra bude nejprve oficiálně spuštěna v Asii , následovat bude Severní Amerika a Evropa s minimální časovou prodlevou.Zatím oficiální datum spuštění není oficiálně potvrzeno.Poplatky za hraní se odhadují na 400kč měsíčně.Nic ohledně sběratelské edice zatím taktéž neohlášeno.Budou ovšem vydávány rozšiřující datadisky(expansion) jednou nebo dvakrát do roka což znamená rozšíření hry o nové lokace/questy/předměty.
4 důležité detaily o Aionu
Interaktivní herní systém
Jednání každé frakce na každém jednotlivém serveru spustí řadu důsledků , které posléze změní živé prostředí každého serveru.Žádné dva servery by nikdy neměli být stejné(kromě začátku serverů).
PvPvE (Hráč vs Hráč vs Prostředí)
Aion: Tower of Eternity představuje automaticky se rozvýjející systém konfliktů , který bude zahrnovat složité vztahy mezi aliancemi , rasami a guildami.Systém také kontroluje třetí NPC frakci , the Balaur kteří se mohou chovat jako nepřátelé či spojenci hráčů.
Volné létání a boj ve vzduchu
Vyletět do vzduchu a vznášet se nad krajinou , s křídli které vám umožní prozkoumat vzdálenou krajinu.Cestovat do různých částí světa, dostihnout své nepřátelé za letu i bojovat ve vzdušném prostoru.To vše vám Aion umožní.
Nádherná a detailní grafika
Vytvořeno použitím modifikované verze CryTek enginu (engine použit ve FarCry).Aion: Tower of Eternity je nejkrásnější graficky zpracované MMORPG které kdy kdy bylo vydáno.Ohromující úroveň detailů charakteru a prostředí vás vtáhne do světa Aionu.
Systémové požadavky které byly oznámeny pro Beta test:
Minimum :
Procesor : Pentium 4 2.8GHz nebo AMD Athlon 2800+
Paměť : 512MB
Grafika : GeForce 5700 nebo Radeon 9600 , DirectX 9c nebo vyšší
Disk : 20GB volného místa na disku
Windows XP nebo Visty
Doporučeno :
Procesor : Pentium 4 3.0GHz nebo Amd 64 3000+
Paměť : 1GB
Grafika : GeForce 6600 nebo Radeon x1550 , DirectX 9c nebo vyšší
Disk : 20GB volného místa na disku
Windows XP nebo Visty
Hra bude k dostání v Anglické , Francouzské a Německé jazykové verzi.(Samozřejmě v Korejštině a ostatních Asijských jazycích..).Servery budou rozvrhnuty jak pro Evropu tak pro státy.Ještě nevíme zda servery budou umístěny v Evropě , jestli herní účty budou stejné (dovolí Evropskému hráči hrát na US serverech a naopak).
Pravděpodobně budou servery chráněny nějakým anti hack softwarem.Jestli že ano bude to téměř jistě Game Guard již použit v Lineage 2 / Mu Online / Ragnarok Online atd.
Detaily o betě :
Korejská uzavřená beta začala 31.10.2007 , pouze s jednou hratelnou rasou : Elyos .
Pro první týden bety bylo dostupných jen prvních 10 levelů.Každý týden(podle toho co se v daném týdnu testuje) se otevřelo betatesterovy dalších 5 úrovní.Asmodiani se stali hratelnými v průběhu 6-tého týdne a první část tímto skončila na konci prosince minulého roku s celkovým počtem 8 beta test týdnů.Testy pokračují další kapitolou od počátku roku.Nevíme kolik kapitol / částí bude closed beta mít než přejde do fáze open bety.Jakmile se spustí open beta test pro Koreu , nebude tento test dostupný pro hráče z Evropy/států.
Beta test ať už closed / open pro Evropu/státy bude v průběhu první půlky roku 2008.Pravděpodobně ne ve stejný čas.
Takže zjednodušeně máme 3 frakce : Elyos , the Asmodians a Balaur.
Krátký příběh:
Na začátku , bůh Aion stvořil rasu služebníků a pojmenoval ji Balaur.Obdařil je taktéž velkou silou.Naneštěstí zmateni svou silou a mocí se vzepřeli proti svému stvořiteli.Aion se tedy rozhodl stvořit jinou rasu Daevas , i když rasu slabší.Nezapoměl jim ale tentokrát dát kapku věrnosti.Daevas sklízeli úspěch v roli která jim byla dána.Bojvat a vytlačit Balaury do jiné části světa.Zakládat mírumilovný svět...Během 1000 leté války byla ale síla boha Aiona částečně zničena a oslabena což vedlo k živelné katastrofě , která stvořila konečnou podobu světa do které bude hráč zasazen.Svět který vypadá jako globus rozdělen horizontálně na dvě poloviny:Elysea a Asmodae s centrální částí světa the Abyss.
Elysea - spodní část zachycující téměř veškeré slunce kde žije rasa Elyos.
Asmodae - horní část zachycující jen zlomek slunečního záření , obývaná rasou Asmodians.
Astrea - středová část okolo Abyssu kde se kvůli explozi musí zdržovat rasa Balaur (npc).
Abyss - jádro bojů mezi Asmodians a Elyos a nyní i Balaur
Elyos a Asmodians se po tisícileté válce navzájem obviňují ze zničení Aionovy věže a jejich světa.Ale je tu i další důvod k válce.V oblasti Abyssu se nachází v obrovském množství směs zvaná Aether která umožní rasám létat....a k ovládnutí světa musíte létat!
Detaily o 3 hlavních frakcích:
Hratelné rasy jsou pouze Elyos nebo Asmodians.Balaur jsou speciální nehratelnou NPC rasou.
Můžete vytvořit pouze jednu rasu na serveru.Na stejném herním účtu můžete hrát obě rasy , ovšem pouze na rozdílných serverech.
Rozdílné rasy se společně nemohou bavit / raidovat atd jako ve WoW.
Elyos
Elyos žijí na osvětlené části.Barevný svět se spoustou lesů , zeleně a porostů.Jejich vzhled je podobný člověku.
Asmodians
Amodians žijí na temné straně světa , plné bažin a močálů se spoustou temných zákoutí.Vypadají jako Elyos ale mají tmavou barvu kůže , někteří s klepety na rukou a nohou , jiní s ocasem.
Elyos a Asmodians mohou na 10 levelu obdržet vlastnost létáni v podobě narostlých křídel.Ovšem budete muset dokončit ne zrovna jednoduchý quest.Elyos v podobě křídel jakoby opeřených / Asmodians v podobě křídel netopíra.Mezi Elyos a Asmodians nebude mnoho rozdílů kromě vzhledu a dovedností aby se zabránilo nevyváženosti hry.
Bylo řečeno že křivka rychlosti stoupání úrovně Asmodianů je rychlejší na začátku , kdežto u Elyosů je to ke konci.Maximální úroveň je 50.
Balaur (NPC)
Toto je NPC frakce žijící v Abyss.Jejich úkolem je vyvažovat poměr sil mezi Elyos a Asmodians.Pokud například budou Elyos dominovat Abyssu , Balaur bude bojovat na straně Asmodianů.Balaur rasa připomíná vzhledem draky.
Re: Aion shrnutí
WoGGhA za Fri Feb 01, 2008 2:01 pm
Druhá část
Povolání
Combos a Skilly
Itemy a Staty
Povolání
Jsou Čtyři základní školy povolání, ktereé jsou stejné pro Asmos tak i pro Elyos. Při tvorbě postavy si jednu z těchto škol vyberete, později (na lvl 10 nebo 20) si vyberete jedno ze dvou specializovanějších povoláních.
Škola Warriorů
Gladiator (Bojovník): Vypadá jako warrior z WoWka, má na výběr z mnoha zbraní, lehké k naučení ale těžší na jeho dokonalé zvládnutí.
Templar (Rytíř): Templar má úlohu tyxpického tanka, díky svým absorbčním skillům to bude trochu jiný tank, než jak tanka známe z jiných MMORPG.
Škola Scoutů
Ranger: Má skilly jak na dálku tak i na blízko + různé pasti. Budou moci využít "stealthu", nebudou mít pety.
Assassin: Typický damage dealer na blízko, má také "stealth" a využívá útoků zezadu (3-4x větší damage). Mají skill, který jim umožní teleportovat se za záda protivníků, využívají také různých triků. Povolání hodně závislé na vaší schopnosti ho dobře zvládnout.
Škola Mágů
Sorcerer: Ranged-nuker, velmi slabí pro boj zblízka. Má kouzla ovlivňující pohyb nepřátel. "Concentration", kterou získáte z různých předmětů, je u něj velice důležitá, protože snižuje šanci na přerušení kouzlení (přerušení ale neznamená jeho zrušení).
Spiritmaster: Summonerovské povolání, 4 typy summonů: větrný, ohnivý, zemní a vodní - každý má svoji specifickou roli. Skilly summonů ještě ale neznáme.
Škola Priestů
Cleric: Jejich úlohou bude zejména léčit a ochraňovat, ale mají skilly na blízko i na dálku. Budou především nosit štít a k tomu jednoruční palici.
Chanter: Umějí léčit, ale jejich hlavní úlohou bude buffovat. Typicky křížené povolání umožňující používat obouruké zbraně i jednoruké zbraně se štítem.
Ve hře budou "Heroes", ne jako v WoTKL (Death-Knight), ale pravděpodobně budou vypadat podobně jako v Lineage 2 nebo RFO. To znamená jen pár hrdinů na každý server s větší silou než mají ostatní postavy. Budete je moci poznat podle aury, jterá bude kolem nich. Hrdinové tedy budou podporováni a chráněni v Abyss, budou opravdovou výhodou pro svou rasu. Více o tomto systému ve třetí části.
Nic o měnění povolání nebo subclassech nebylo dosud oznámeno.
Combos a Skilly
Ve hře budou rozdílný typy skillů: normální, special combo, chain combo, activated combo a conditional (=podmíněný). To je pro kouzelníka kolem 80 skillů od prvního do 40 lvlu, v tom jsou ale započítány i vylepšení skillů (základní kouzla jich budou mít kolem 5), tudíž to neznamená 80 jedinečných kouzel.
Chain combo a Activated combo fungují stejně: podmínkou pro jejich užití je kouzlo, reakce...
U fighterů to tedy může vypadat nějak takto: útočnej skill -> skill, který srazí nepřítele na zem (=stun) -> rána ležícímu soupeři (Dokud se vám úspěšně nepovede útočnej skill, nemůžete použít stunovací skill).
Můžete mít také skill připravený k použití po pár sekundách jen po vyhnutí nebo pobloknutí soupeřova útoku (jako některé skilly z WoWka)
Conditional skilly jsou asi skilly u které vyžadují určitý typ zbraně, jako Backstab v WoW vyžadující dýku.
Special combo pravděpodně budou něco jako Party combo v FFXI. Ty fungují takto:hráč "A" vykouzlí nějaké kouzlo, hráč "B" kouzlí po něm kouzlo, které zvětší účinky kouzla od hráče "A"
Pod zobrazením životů a many naší postavy je lišta pojemnovaná "DP". Divine power je mocná energie, která vzrůstá s bojem s moby nebo hráči a nesnižuje se když jste zrovna afk ve městě, je ale anulována když se odpojíte ze hry. Takže jaké má využití? Můžete pomocí ní dělat různé věci: craftit itemy, předat svojí DP jiné osobě nebo ji použít ke speciálním skillům.
DP skilly jsou závsilé na vašem povolání, ale pro všechny povolání znamenají nějaký ultimátní skill, který má odpálit všechny nepřátelé z vašeho dosahu (toto info je poměrně staré, tak tento skill nemusí teď vůbec existovat). Nemusím zdůrazňovat, že tyto skilly jsou více efektní než normální skilly. DP je mnohem těžší získat než třeba manu. Ještě jedna věc: Každá rasa má DP skilly odlišné - to je defacto jediná odlišnost mezi Asmos a Elyos (popis některých DP skillů máte na fórku).
Itemy a Staty
Jsou zde tři druhy předmětů: Normal items, Abyssal items a Draconic items (jména jsou zatím neoficiální).
Abyssal předměty můžete získat z PvP (když zabíjíte nepřátele dostáváte PvP body- o této problematice v další části). a Draconic předměty jsou vyraftěné předměty z materiálů obdržených z huntění Balaur v Abyss. Jako ve WoW jsou zde předměty s kterými nelze obchodovat.
Můžete si také obarvit svůj armor různými barevnými odstíny (jako v Guild Wars a EverQuestu). Když je set kompletní tak je vyzařována aura kolem hráče. Barevný odstín (Dye) si můžete koupit od NPC, ceny nejsou vysoké, jsou zde ale vzácné barvy, které získáte jen pomocí PvP nebo PvE.
Jedna věc, která děla Aion něčím vyjímečným je to, že si můžete vylepšit svoje vybavení aniž byste měnili jeho vzhled, je to něco jako přenesení vlastností jednoho předmětu do jiného. Armory také vypadají na každé rasy jinak.
Věci si samozřejmě můžete uložit do banky, kterou máte společnou pro každou postavu na vašem účtu.
Armor se nna dvacátém lvlu (to, co má člověk na hlavě se do setu nepočítá), můžete se povšimnout svítícího náhrdelníku
Nalevo jsou Elyos, napravo zase Asmos. Tady vidíte jak jednotlivé armory vapadají na každé rase jinak.
Různé typy obarvení: červené, žlutozelené (původní barva) a bílé.
Některé zbraně a štíty (Elyos zase nalevo).
Typy slotů pro výbavu: hlava, náhrdelník, ramena, hrudník, nohy, plášť, opasek, rukavice, boty, 2 náušnice a dva weapon sety (ty se mění pomocí ctrl+z)
Tady si sloty máte možnost prohlídnout.
A teď vlastnosti/staty. Fungují jako ve WoW, hráči si nevybírají staty po docílení dalšího lvlu, staty se přidělují automaticky. Avšak, staty na vybavení a podobných věcech si každý vybírá sám. Je známo 5 speciálních statů, které armor přiděluje: magic defense, physical defense, focus, evasion a manu.
Ty jsou jednoznačný až na focus, ten znamená menší přerušení kouzel. Jsou zde 4 základní typy armorů Robe, Leather, Mail a Plate. Ty se odlišují tím jaké staty přidávají.
Srovnání:
Physica l Defense: Plate > Mail > Leather > Robe
Magical Defens: Robe > Plate > Leather = Mail
Povolání
Combos a Skilly
Itemy a Staty
Povolání
Jsou Čtyři základní školy povolání, ktereé jsou stejné pro Asmos tak i pro Elyos. Při tvorbě postavy si jednu z těchto škol vyberete, později (na lvl 10 nebo 20) si vyberete jedno ze dvou specializovanějších povoláních.
Škola Warriorů
Gladiator (Bojovník): Vypadá jako warrior z WoWka, má na výběr z mnoha zbraní, lehké k naučení ale těžší na jeho dokonalé zvládnutí.
Templar (Rytíř): Templar má úlohu tyxpického tanka, díky svým absorbčním skillům to bude trochu jiný tank, než jak tanka známe z jiných MMORPG.
Škola Scoutů
Ranger: Má skilly jak na dálku tak i na blízko + různé pasti. Budou moci využít "stealthu", nebudou mít pety.
Assassin: Typický damage dealer na blízko, má také "stealth" a využívá útoků zezadu (3-4x větší damage). Mají skill, který jim umožní teleportovat se za záda protivníků, využívají také různých triků. Povolání hodně závislé na vaší schopnosti ho dobře zvládnout.
Škola Mágů
Sorcerer: Ranged-nuker, velmi slabí pro boj zblízka. Má kouzla ovlivňující pohyb nepřátel. "Concentration", kterou získáte z různých předmětů, je u něj velice důležitá, protože snižuje šanci na přerušení kouzlení (přerušení ale neznamená jeho zrušení).
Spiritmaster: Summonerovské povolání, 4 typy summonů: větrný, ohnivý, zemní a vodní - každý má svoji specifickou roli. Skilly summonů ještě ale neznáme.
Škola Priestů
Cleric: Jejich úlohou bude zejména léčit a ochraňovat, ale mají skilly na blízko i na dálku. Budou především nosit štít a k tomu jednoruční palici.
Chanter: Umějí léčit, ale jejich hlavní úlohou bude buffovat. Typicky křížené povolání umožňující používat obouruké zbraně i jednoruké zbraně se štítem.
Ve hře budou "Heroes", ne jako v WoTKL (Death-Knight), ale pravděpodobně budou vypadat podobně jako v Lineage 2 nebo RFO. To znamená jen pár hrdinů na každý server s větší silou než mají ostatní postavy. Budete je moci poznat podle aury, jterá bude kolem nich. Hrdinové tedy budou podporováni a chráněni v Abyss, budou opravdovou výhodou pro svou rasu. Více o tomto systému ve třetí části.
Nic o měnění povolání nebo subclassech nebylo dosud oznámeno.
Combos a Skilly
Ve hře budou rozdílný typy skillů: normální, special combo, chain combo, activated combo a conditional (=podmíněný). To je pro kouzelníka kolem 80 skillů od prvního do 40 lvlu, v tom jsou ale započítány i vylepšení skillů (základní kouzla jich budou mít kolem 5), tudíž to neznamená 80 jedinečných kouzel.
Chain combo a Activated combo fungují stejně: podmínkou pro jejich užití je kouzlo, reakce...
U fighterů to tedy může vypadat nějak takto: útočnej skill -> skill, který srazí nepřítele na zem (=stun) -> rána ležícímu soupeři (Dokud se vám úspěšně nepovede útočnej skill, nemůžete použít stunovací skill).
Můžete mít také skill připravený k použití po pár sekundách jen po vyhnutí nebo pobloknutí soupeřova útoku (jako některé skilly z WoWka)
Conditional skilly jsou asi skilly u které vyžadují určitý typ zbraně, jako Backstab v WoW vyžadující dýku.
Special combo pravděpodně budou něco jako Party combo v FFXI. Ty fungují takto:hráč "A" vykouzlí nějaké kouzlo, hráč "B" kouzlí po něm kouzlo, které zvětší účinky kouzla od hráče "A"
Pod zobrazením životů a many naší postavy je lišta pojemnovaná "DP". Divine power je mocná energie, která vzrůstá s bojem s moby nebo hráči a nesnižuje se když jste zrovna afk ve městě, je ale anulována když se odpojíte ze hry. Takže jaké má využití? Můžete pomocí ní dělat různé věci: craftit itemy, předat svojí DP jiné osobě nebo ji použít ke speciálním skillům.
DP skilly jsou závsilé na vašem povolání, ale pro všechny povolání znamenají nějaký ultimátní skill, který má odpálit všechny nepřátelé z vašeho dosahu (toto info je poměrně staré, tak tento skill nemusí teď vůbec existovat). Nemusím zdůrazňovat, že tyto skilly jsou více efektní než normální skilly. DP je mnohem těžší získat než třeba manu. Ještě jedna věc: Každá rasa má DP skilly odlišné - to je defacto jediná odlišnost mezi Asmos a Elyos (popis některých DP skillů máte na fórku).
Itemy a Staty
Jsou zde tři druhy předmětů: Normal items, Abyssal items a Draconic items (jména jsou zatím neoficiální).
Abyssal předměty můžete získat z PvP (když zabíjíte nepřátele dostáváte PvP body- o této problematice v další části). a Draconic předměty jsou vyraftěné předměty z materiálů obdržených z huntění Balaur v Abyss. Jako ve WoW jsou zde předměty s kterými nelze obchodovat.
Můžete si také obarvit svůj armor různými barevnými odstíny (jako v Guild Wars a EverQuestu). Když je set kompletní tak je vyzařována aura kolem hráče. Barevný odstín (Dye) si můžete koupit od NPC, ceny nejsou vysoké, jsou zde ale vzácné barvy, které získáte jen pomocí PvP nebo PvE.
Jedna věc, která děla Aion něčím vyjímečným je to, že si můžete vylepšit svoje vybavení aniž byste měnili jeho vzhled, je to něco jako přenesení vlastností jednoho předmětu do jiného. Armory také vypadají na každé rasy jinak.
Věci si samozřejmě můžete uložit do banky, kterou máte společnou pro každou postavu na vašem účtu.
Armor se nna dvacátém lvlu (to, co má člověk na hlavě se do setu nepočítá), můžete se povšimnout svítícího náhrdelníku
Nalevo jsou Elyos, napravo zase Asmos. Tady vidíte jak jednotlivé armory vapadají na každé rase jinak.
Různé typy obarvení: červené, žlutozelené (původní barva) a bílé.
Některé zbraně a štíty (Elyos zase nalevo).
Typy slotů pro výbavu: hlava, náhrdelník, ramena, hrudník, nohy, plášť, opasek, rukavice, boty, 2 náušnice a dva weapon sety (ty se mění pomocí ctrl+z)
Tady si sloty máte možnost prohlídnout.
A teď vlastnosti/staty. Fungují jako ve WoW, hráči si nevybírají staty po docílení dalšího lvlu, staty se přidělují automaticky. Avšak, staty na vybavení a podobných věcech si každý vybírá sám. Je známo 5 speciálních statů, které armor přiděluje: magic defense, physical defense, focus, evasion a manu.
Ty jsou jednoznačný až na focus, ten znamená menší přerušení kouzel. Jsou zde 4 základní typy armorů Robe, Leather, Mail a Plate. Ty se odlišují tím jaké staty přidávají.
Srovnání:
Physica l Defense: Plate > Mail > Leather > Robe
Magical Defens: Robe > Plate > Leather = Mail
Focus: Robe > Mail > Leather = Plate
Evasion: Robe = Leather > Mail > Plate
Mana: Robe > Mail = Leather = Plate.
Ostaní běžné staty (které můžou být přinášeny s předměty) jsou: Strenght, Intelligence, Will, Agility, Stamina, Speed.
Stigma... milé jméno, které nám připomene "materia systém" z FFVII, pro vysvětlení: armor není pouze věc pro odlišení postav, je tu navíc Stigma system! Každá postava kolem lvlu 20 bude schopná používat takové speciální "kameny" jménem stigma. Každá postava má na ně vyhrazeno 5 slotů, takže je to něco takového, co si přidáváte do své výstroje jako takové klenoty. Jsou pro každé povolání specifické ( je jich jen 5 na lvlu 20, ale na každém dalším desátém lvlu sem vám snad jeden další slot odemkne). Jedinou věcí, kterou víme je, že stigma přináší něco jako "trénování" umožňující postavě nosit štít, plátovou zbroj nebo halapartnu... (je zude stigma pro každý typ zbraně a každý typ zbroje, ale odlišují se podle toho jestli jste bojovník nebo mág). Možná v budoucnu budeme moci vidět nějaké skilly specifické pro povolání, které bude dostupné ostatním povoláním právě přes stigma system! STigmu si můžete koupit u NPC, ale cena je dosti vysoká (200 000qina).
Když už jsme se zmínili o zbraních tak tady jsou jejich typy: Longsword, Shortsword, Greatsword, Mace (Palice), Halberd (Halapartna), Staff, Bow, Dagger, Tome (Kniha) a axe (sekera - ale tu jsme ještě neměli možnost vidět).
A teď něco o trade-skillech! Fungují obdobně jako u Wow, je zde 10 odlišných profesí, které nejsou nijak specifické pro povolání. Jsou zde také určité typy pracovišť pro každou profesi (kovadliny, tavné peci apod...). Více najdete na fórku. Pak je tu taky skill nazývaný "collection", ten funguje jako dolování , sbírání květinek... Možná je to jeden skill zahrnující toto všechno nebo jsou to skilly jen pro určitou činnost
zdroj
WoGGhA- V.I.P
- Po?et p?ísp?vk?: 55
Join date: 10. 12. 07
Age: 23
Kubis
Náhledy fotografií ze složky fotky
Komentáře
Přehled komentářů
Pression arterielle est comment poupe votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur sentiment pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent prendre offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre moelle bat, il pompe le sang par vos arteres a la flanerie de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-pas-cher-grenoble/
Reading the fresh blood pressure guidelines
Aaffercaby,9. 10. 2018 4:24